4 תשובות
להתחיל שיחה.
ככה אני הייתי רוצה להכיר חברים וככה הכרתי, זה הכי קל והכי כדאי לדעתי
אינדיבידואלי לחלוטין.
זה תלוי מאד :)
פשוט לגשת ולהתחיל שיחה
או אם זה דרך רשתות חברתיות פשוט אפשר להגיב על סטורי כלשהו ומשם לפתח שיחה
אני אישית הייתי עונה(לא יודעת לגבי בנות אחרות)
למצוא ולדבר על נושאים משותפים