4 תשובות
תשלחי לי הודעה בפרטי בבקשה יש לי על מה לדבר איתך בקשר לזה
יואו עשית אותי עצוב עכשיו. שאלוקים יתן לך כוח לעמוד בזהברור שלא במצב שלך אבל יש לי גם חבר שחולה בסרטן ואני רואה אותו דועך ונובל לי מול העיניים.
משתתפת בצערך:( את מוזמנת ליפנות אליי לפרטי תמיד!
תאמת מתמודדת גם עם איבוד
פה בשבילך