5 תשובות
לא
לא יודע מה איתך, אני תמיד הייתי שמן.
אנונימי
אני בלחץ כי הרזתי 17 קילו ואני פוחדת מה יגידו עכשיו למרות שלא נראלי זה יהיה משנה כי גם לפני זה לא הייתי בעודף משקל
אנונימית
לא. אני די בטוחה שהם בכלל לא זוכרים איך נראתי.
יכול להיות שזה רק בראש שלך שהשמנת.
בכל מקרה, חופש גדול וקורונה ואין הרבה מה לעשות... כולם רק אוכלים בתקופה הזו חח
בכל מקרה, חופש גדול וקורונה ואין הרבה מה לעשות... כולם רק אוכלים בתקופה הזו חח
באותו הנושא: