9 תשובות
אוי איזה סנובב
סתם דפקט
מעצבן אבל בחיים לא קרה לי לא כי אני בקובלת כי פשוט אני לא שולחת לאנשים שהם לא החברים שלי תמחקי את ההודעה או שתעשי כזה "..."
חחח איזה יצור
נע, אני שולח רק לאנשים מיוחדים מזל טוב, ואם בכל זאת הם אמיצים מספיק כדי לסנן, טוב, אז אני אדאג שזאת צהיה הפעם האחרונה שהם יסננו
סתם מגעיל, הוא ממש חש את עצמו
שתדעי שאלו הלוזרים הכי גדולים בעתיד, אז אל תתני לזה להטריד אותך
שתדעי שאלו הלוזרים הכי גדולים בעתיד, אז אל תתני לזה להטריד אותך
מגעיל .. אל תקחי ללב אנשים כאלו.
אני שונאת כאלה ממש כאילו מי הם חושבים שהם כבר יאללה כולה לרשום תודה
גם לי הילדים "המקובלים" עשו דברים כאלה, סתם סנובים חיים בסרט
באותו הנושא: