5 תשובות
אני חושבת שהן עשו את זה בשביל המעריצים וכדי לשמח אותם ואם הן לא היו רוצות לעלות ככה לבמה עם מסיכה ושקשה להן לנשום, הן לא היו עולות לבמה
ההופעה הכי טובה שהיתה אתמול!! היה ממש מושקע ושתיהן שרו מדהים למרות המסיכות, באמת שהגיע להן לזכות
היא שרה עם פלייבק מוקלט,רק אומר
נתנו הוםעה של החיים
הם היו מדהימות. הן היו עם מסיכות כדי לא לסכן את כל האנשים שהיו שם, הגיע להן לזכות
באותו הנושא: