התחברות
הרשמה
אני גרה במושב לא כזה מוכר, והחברה הכי טובה שלי (וגם היחידה) עברה דירה
למקום אחר, שיש לה שם חברים, ואני נשארצי בלי חברים.. ולא רק זה אני גם עולה לכיתה ז' והיא כבר לא עונה לי להודעות, והיא מסננת אותי...
31 באוגוסט 2020, 12:48
תשובה אחת
אוי.. אני מבטיחה לך שתמצאי חברים חדשים יש לך אולי ילדים שאת מכירה קצת ורוצה לחזק תקשר? דרך אגב איזה ישוב את?
ה
האנונימית המקורית!