7 תשובות
איזה אחות הזויה
שואל השאלה:
4^ אין לי חברים (רציני זה לא בדיחה) ואמא שלי עובדת.

3^ 13

2^
פאדיחה כי אין לי מזל בחיים ותמיד יוצא שקורה לי פאדיחות (בגלל זה גם רציתי ללכת עם אחותי כי היא ממש אחראית)
אנונימית
שטיות אל תהיי תלויה בה ותלכי תעשי חיים
בת כמה את
חח מזכיר לי את מה שעשיתי לאחותי חוץ מהחלק שלא מרשים לי ...
לא מרשים לה
מה פאדיחה אפשר לחשוב שאני צריכה איזה משהו קטנטן אני תמיד קופצת 2 דק לבד ובסוף נתקעת שם שעה תפסיקו לחשוב מה יחשבו עליכם
תבקשי מאמא שתצא איתך או עם חברה ....