7 תשובות
שואל השאלה:
איי דיגיטל יקר אני מחפשת חנות שהמחיר שלו שם לא יקר אלא סבבה..
אנונימית
תקני בחנות טלפונים רגילה
בחנות של איי דיגיטל הכי טוב אני לא קניתי משם קניתי ממישהו שעובד בחנות טלפונים, אבל הכל זה אותו דבר ואותו איכות
שואל השאלה:
חחח כל מה שאמרת לי אני כבר יודעת ..
השאלה באיזה חנות כדאי?
אנונימית
יש לי אייפון 11 רגיל עם שני מצלמות, הוא מושלם ברמות והאיכות של המצלמה שלו טובה ממש, תקני בחנות טלפונים
שואל השאלה:
שמתי לב אבל שבחנויות הרגילות הוא עולה יותר מבחנויות של חברות כמו דינמיקה סלולר או סלקום למשל
אנונימית
שואל השאלה:
איפה אתה קנית? וכמה עלה לך?
אנונימית