100 תשובות
נגד, רעיון טיפשי שיגרום לעוד מלחמות.
נגד
נגד.
נגד. אתם לא מבינים שאם הם יורידו נשק יהיה שלום ואם אנחנו נוריד נשק לא יהיה יותר "אנחנו" כי "אנחנו" נמות??
לא בעד ולא נגד, לא מתעניין בפוליטיקקה וביחסי ישראל פלסטין בפרט.
חד משמעית נגד. לערבים יש יותר מחמש מדינות שהם יכולים לחיות בהם. ליהודים יש אחת
נגד.
אנונימית
נגד
נגד
נגד. כשלא הייתה לנו מדינה עשו לנו שואה. אנחנו צריכים מדינת יהודים. לערבים יש מספיק מדינות הם לא צריכים עוד אחת.
נגד.

ישראל ש ל נ ו .
לא יודע אם בעד או נגד אבל הטיעון ש 'לנו יש מדינה אחת ולהם יש עשרות' הוא טיפשי. העם הפלסטינאי הוא עם בפני עצמו יש בה מוסלמים ונוצרים שהם פלסטינאים והם לא יעברו לגור במקום אחר כי יש 20 מדינות ערביות, הם עם משל עצמו ואין להם מדינה אחרת לעבור אלייה.
בעד אבל זה לא יקרה אז נגד

עריכה: אני פשוט אעשה מינוס לעצמי

נ.ב ישראל לנצח
מה נראה לך?
אנונימי
אני סתם לא הבנתי למה הם צריכים מדינה
יש מלא מדינות ערביות ואין הבדל באמונה או בתרבות בינהם לבין איראן/עיראק/דובאי/ווטאבר
זה נטו כי הם רוצים עוד מדינה
תקנו אותי אם אני טועה, אני לא באמת מבינה בזה מספיק
נגד. ליהודים יש מדינה אחת ולערבים יותר מדי.
בעד.
המדינה הזו קדושה גם להם.
בעד, אין דרך אחרת לסיים את הסכסוך והכיבוש
בחיים לא
בעד אני חושבת שזה יהיה טוב לשני הצדדים.
כרגע אנחנו מתמודדים מול מה? ארגוני טרור? לפחות אז יש משהו ממשי שאפשר להתמודד מולו, מדינה ולא ארגוני טרור שעושים מה שבז*ן שלהם. הם מימלא פה. והם ימשיכו להיות פה, מה אתם רוצה לעשות איתם? לזרוק לים? ילדים נשים?
נגד
המדינה שייכת לנו ותמיד הייתה
זה הבית שלי ולא של אף אחד אחר
זאת המדינה הקדושה לנו מכל
והוכחנו יותר מפעם אחת שאנחנו לא מוותרים
נגד, אין שלום עם פלסטין כי הם לא רוצים בו, הם רוצים אותנו בים
בעד, לא על המדינה שלנו מן הסתם.
אנונימית
נגד
אממ
זה קצת מןרכב לפי דעתי
כל אלה שכותבים נגד, אתם צרי מחשבה זה לא אומר שלא תהיה מדינת יהודים
אנונימית
נגד
אבל אני חייב להגיד שזה שאלה שאתה יודע שהיא תגיע לחנות בגלל הפלוסים והמינוסים
ברור שנגד
בעד
נגד אנחנו היינו פה קודם זה המדינה שלנו.
את אתה רוצה שכולם ימותו יאללה למה לא...
אנונימי
בעד, היהודים הם לא לאום, זו מושבה קולוניאליסטית של האמריקאים בתיווך משפחת (((רוטשילד))), פלסטין תשוחרר מהכיבוש האימפריאליסטי.
נ ג.
ממומנת על ידי האמריקאים, זו קולוניה שלהם במטרה לשלוט במזרח התיכון ^^
בעד.
הדרך היחידה לא להיות מדינת אפרטהייד ולהישאר מדינת הלאום היהודי.
נגד
לערבים יש כמה מדינות ולנו יש רק אחת
ישראל שלנו
נגד. יש מעל חמישים מדינות מוסלמיות ומעל 10 מדינות ערב. למה שניתן את השטח הקטן שבו אנחנו חיים אחרי אלפי שנים של ניסיונות לחסל את העם שלנו ? בכל מקרה לא רואה שום סיבה לתת את השטח את לפלסטינאים.
נגד, הם קופים הם לא יודעים לתחזק מדינה. :)
נגד.
לא מגיע להם.
עקרונית בעד אבל לא בעתיד הקרוב.
נגד כל מה שקשור לעם החרב
נגד ארץ שלנו מהממם
ברור שנגד ,המדינה שייכת לנו.
שימו לב גם שכל אלה שרשמו בעד הם סתם איזה ילדים בני 13 שרוצים תשומת לב
בעד ואני יסביר , שהמדינה הפלסטינית תיהיה לא בישראל
נגד!! אין באמת מדינה פלסטינית זה לא קיים
זו שאלה מוזרה... כבר יש מדינה פלסטינית בירדן אז אין מה להיות בעד או נגד...
נגד. לא מגיע להם מדינה אחרי מה שהם עושים לנו
נגד
יש להם כל כך הרבה מדינות שילכו לשם
נגד
נגד .זה מה שחסר לנו עכשיו עוד מדינה שתעיף טילים על ישראל
אם הם רוצים לחיות איתנו בשלום אני האחרון שאגיד לא
הם בני אדם בדיוק כמונו השלטון לא אומר כלום על האזרחים
אם הם יחיו איתנו קשה לי להאמין שיהיו הפגזות לפחות כי הם גרים איתנו
נגד, לא נראלי שיש מישהו שבעד זה.. אם יש בעד לדבר הזה כנראה זה אנשים שרוצים מלחמה בכוח..
קיצר נגד
בהחלט נגד
נגד,טכנית כבר יש להם[ירדן].
זה שאלה בכלל? , בושה לכל מי שבעד ישראל שלנו הייתה ותהיה לנצח .
בהחלט נגד , בוא נתחיל מזה שהמדינה שהם רוצים זה על חשבון ישראל.
חושבים שגנבנו להם את הארץ , לפני שקראו לארץ "פלסטין" קראו לה יהודה.
למדינות הערביות יש 22 מדינות, לנו יש רק אחת, למה הם רוצים עוד אחת?
זה כמו הילד המפונק שרוצה עוד ועוד.
לא יהיה פה מדינה פלסטינית כי אין דבר כזה עם פלסטיני
נגד
אה חוץ מזה אני חושב שהתכוונת לפלסטלינה !
פלסטלינה תהיה חינם!!
(קראו את השם פעמיים לפני המינוסים)
במידה וזה יביא שלום אמיתי, בעד.
אבל לא בעד מסירת שטחים, נצטרך לעבוד עם מה שקיים.
לפי דעתי מדינה פלסטינית (שתהיה עם הסכמתה של כולם) זה מחיר די קטן בשביל להפסיק את הפיגועים והרקטות ורציחות החיילים
אנונימי
נגד
יש להם 20 ומשהו מדינות, לנו יש רק אחת
בעד, לא בישראל.
אפשר להבין את הזעם שלהם.
מה יש לישראליים עם פלסטין באמת אין לי מושג לא ראיתי חדשות מלא זמן
נגד.
נגד
S11
נגד.
אנונימי
נגד, ליהודים יש מדינה אחת ואנחנו קיבלנו אותה בכבוד אחרי שעברנו את השואה, להם יש כמה מדינות על כל דבר היה להם תלונות
ישראל השלמה
נגד
בעד.
בואו נודה בזה, עד עכשיו לא הצלחנו להגיע לשום פתרון אחר. אם אתם רוצים שהמדינה שלנו תישאר מדינה יהודית, מן הסתם שלא נוכל לספח את האיזור שהם גרים בו. אם הם יהפכו תושבים ישראלים, כבר לא יהיה רוב יהודי.
הם רוצים מדינה, והם לא ילכו לשום מקום, ולא נוכל לשנות את זה.
בינתיים, הביקורת המרכזית של העולם עלינו היא הסכסוך הישראלי הפלסטיני והיחס שלנו כלפיהם.
ואנחנו לא מוצאים פתרון, והביקורת גדלה וגדלה. גם אצל הפלסטינים. הם מפתחים שנאה כלפינו, שתגדל עם השנים. אנחנו צריכים להפסיק אותה.
אם תהיה לפלסטינים מדינה, אז במידה והם יתקפו אותנו נוכל להחזיר להם ובגדול, לא כמו האש שאנחנו חוטפים על שאנחנו מתקיפים עיר אחת.
עם הסכם שתי מדינות שבנוי טוב, שמפוקח נכון, נצליח לא רק להסדיר את כל אלו.
נוכל לשים סוף לסכסוך, למריבה שגרמה וגורמת לשני הצדדים לסבול.
עם הסכם שתי מדינות כזה, נוכל להגיע איתם לשלום והבנה.
חבל שאנשים לא רואים את זה.
אנונימי
מדינה פלסטינית כבר קיימת. ירדן שהיתה הריבון בשטחים היא המדינה הפלסטינית. 80% מאוכלוסיית ירדן הם פלסטינים.
אין שום סיבה שלפסטינים יהיו 4 מדינות: ירדן, הגדה המערבית, רצועת עזה וישראל (בה חיים פלסטינים ערביי ישראל).
ירדן ניתה ותמיד תישאר הבית לעם הפלסטיני.הם לא מעוניינים בשלום, אחרת לא היו מסרבים משך עשרות שנים ל 5 ראדי ממשלה ישראלים.
לעולם לא יהיה איתם שלום לצערי. עובדה היא שעל מדינות ערב מתרחקות מהם גן הם אחת אחר השניה, כי הם הבינו שהפלסטינים הם הבעיה שלשלום אזורי, ולא הפתרון. מי דנותרו ןבריהם הם רק איראן, טורקיה וקטאר. מדינות קיצוניות תומכות טרור ששתיים מהן כלל אינן ערביות או סוניות כמו הפלסטינים עצמם.
לצערי הם עם לא פרגמטי, נוטה לקיצוניות וטרור, והם עדיין ברובם מפנטזים להשמיד את ישראל. הם פשוט לא מסכימים ביניהם אם לעשות זאת עכשיו (חמאס), או בשלבים לאורך עשרות דנים (אש"ף).
אנונימי
^אז נוכל להחזיר להם בלי ביקורת של שארהעולם.
אנונימי
ילד אסייתי-לאו דווקא. כמו שכתבתי, עם הסכם שבנוי ומפוקח בצורה טובה, נוכל להגיע איתם לשלום. וכמו שאמרתי, אם ינסו להתחיל מלחמה, נוכל להתקיף אותם בצורה פחות נתונה לביקורת.
אנונימי
חד משמעית נגד!!!
די עם זיוני שכל האלה..
זאת המדינה שלנו ותמיד תהיה בעזרת השם
נגד, הרווחנו את המדינה הזאת בדם ובכבוד. אם הם רוצים להיות חלק - הם יצטרכו להרוג אותנו.
אנונימי
לא,זה רק ייתן להם לגיטימציה לצאת למלחמה אפילו יותר חזקה.
אנחנו נותנים להם תנאי בסיס.
כן אבל לא פה:)
אנונימית
נגד, יש להם המון מדינות
בעד
אנונימית
נגד חד משמעית
זכינו בישראל ועבדנו קשה בשבילה מגיע לנו מדינה יהודית
בעד, כשאתם אומרים נגד אתם דה פקטו מספחים אליכם 2 מיליון פלסטינים עניים ומאוד עוינים לנו שחיים באיו"ש, לדעתי זה לא עניין של מי היה פה קודם ולמי יש יותר היסטוריה ומי נלחם פה יותר בשביל הארץ, זה עניין של אינטרס, אנחנו צריכים למצוא מצב אופטימלי שבו יש מינימום הרוגים ישראלים במקסימום שמירה על ביטחון המדינה, ולדעתי רק עצמאות פלסטינית בשטחים שלהם תפתור את זה. מעבר לכך שהתנחלויות באמת כל כך פוגעות בנו בכל כך הרבה מובנים, צה"ל צריך להתעסק עם אלף גבעות של ארבעה נערים טמבלים במקום להילחם בטרוריסטים עצמם.
חח בעד כי כיבושd: רק ביבי((:
בעד
אנונימית
נגד
אין כזה דבר פלסטין אגב...
אני אגיד לך מה אם תיהיה מדינה פלסטינית לך לא תיהיה מדינה
אני בעד מה אני צריכה אותם אצלי
היה מגניב אם זה באמת היה עובד ומביא שלום אחת ולתמיד ולגמרי היה פותר את הסכסוך, אף פעם לא תכננתי להכנס לווסט בנק ממילא
בינתיים זה נראה שהם אלו שלא יסכימו לשום הצעה אז מצידי שלא תהיה להם מדינה הם יכולים לזנק לי
בעד(:
בעד.
אבל בקוטב הצפוני איפה שאני לא אראה אותם ושלא יהיה גישה אליהם בכלל
רחוק מהעין רחוק מהלב
אני אעשה להם שלום יפה יפה
אנונימי
בעיקרון כן, השאלה זהבאיזה אופן אנחנו נותנים להם מדינה
כל עוד הם לא מכירים במדינת ישראל לא נותנים להם שום דבר. וגם אם מתישהו זה יקרה (אני מאמין שזה יקרה) עוד עשרות שנים רק אז אפשר להתפשר וזה כמובן מתווסף לתנאים מאוד מאוד נוקשים עבורם שיבטיחו לנו שלום אמיתי, ולא עוד שקרים כמו בעבר
חד משמעית בעד מדינה פלסטינית!!!!

***רק שהיא תיהיה באוגנדה ולא פה!!
אנונימי