5 תשובות
וואי את טובה ממש!!
תעלי לעמוד
שואל השאלה:
אומייגאד תודה! אני ממש לא בטוחה בעצמי בקטעים האלה
אנונימית
מה יש לא להיות בטוחה
מבטיח לך שעלה לי "הדשא של השכן" של מאיר אריאל שקראתי את זה
שואל השאלה:
אתה לא מבין איזה כיף זה לשמוע את זה!
אנונימית