13 תשובות
שואל השאלה:
ווילי וונקה תהיי חברה שליי
אנונימית
שונא קווין
הוו לאב הוו לאבר בוי וואט אר יו דוינג טונייט הוו היי בוי!
^פרדי מרקורי בכבודו ובעצמו
שואל השאלה:
סט מיי אלרם טרנ און מיי צ'ארמ דצ ביקוז איין אה גוד אולד פאשן לובר בויי
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אף אחד מהחברים שלי לא שומע אותם רק פה יש אנשים נורמאלים (הרוב לפחות)
אנונימית
אני מתה על השיר הזה
אני כמובן מעריץ של קווין
חולה על השיר הזה!!!!!!
קווין הם אדירים.
בדיוק שומעת תקליט שלהם (:
ברור
אבל זה לא האהוב עליי שלהם
זה
שיר
מושלם
הוא פשוט מדהים מדי, אני מתה עליו
אני אובססיבית ללהקה ברמה שזה כבר לא בריא

סתם צוחקת, אין כזה דבר לא בריא וקווין באותו משפט אלא אם כן זה לא לשמוע קווין הרבה זמן ואז זה לא בריא
באותו הנושא: