5 תשובות
כי אז כולם מקבלים פרחים בקלות
אנונימי
אני אגיד לך משהו: פעם זה היה עד 3.
כנראה שעשו את זה בשביל ששואל השאלה יוכל לתת את הפרחים רק לתשובות טובות באמת ולא בשביל לפנק פה כל אחד בפרחים.
זה מגדיל את החשיבות שלהם.
הרי לשואל השאלה אין מניע לא לחלק פרחים, אז הוא יכול לחלק פרחים לכל מי שעונה.
לדעתי צריך להגדיל את זה ל10 פרחים.
בשביל הערך של הפרחים.
שמחתי לעזור,
yolo