2 תשובות
שואל השאלה:
אין לי את האפשרות הזאת ויש לי אייפון 6
אין לי את האפשרות הזאת ויש לי אייפון 6
אנונימית
כותבים את זה בפתקים ואז אומרים לסירי להקריא
באותו הנושא: