4 תשובות
זה רק היום הראשון זה ממש בסדר
תתחילו שיחה קלילה
תתחילו שיחה קלילה
תהיי חברותית , תחייכי , אל תתביישי לפנות אליהן אפילו בכל דרך שהיא והן יזרמו איתך לאט לאט עד שתתחילו לדבר וללכת ביחד בהפסקות וכאלה
שואל השאלה:
למשל אני רוצה להיות איתן בהפסקה, מה אני אמורה להגיד? אני לא כלכך טובה בדברים האלה...
למשל אני רוצה להיות איתן בהפסקה, מה אני אמורה להגיד? אני לא כלכך טובה בדברים האלה...
אנונימית
תיהיה זורמת כזאתי תלכו ביחד בהפסקות לקפיטריה או סתם ככה תנסי לדבר על דברים שקשורים אליהם ובלי להתבייש כי זה מוריד רצחח
באותו הנושא: