התחברות
הרשמה
היום לא באתי לבית ספר...ואף אחד לא שאל למה...אפילו המורה לא שאלה,אנחנו כיתה של 8 בנות....כיתה קטנה של חינוך מיוחד...
הגיוני שנעלבתי?
1 בספטמבר 2020, 19:44
מורים
6 תשובות
כן
א
אריאנה גרנדה הזמרת הכי טובה
כן.
me and myself
כן
כ
כוכב הדרום
כן
T
The cat girl
כן
.
.Dark Clouds.
שואל השאלה:
אין לי משם חברות אם זה משנה....
אנונימית
באותו הנושא:
המורה שלי מגזימה? לא באתי לבית ספר 6 ימים בערך מתחילת שנה והיא היום באה עלי לבית
היום לא באתי לבית ספר, מה להגיד למורים כשהם ישאלו אותי למה לא באתי?
תירוץ למורה למה לא באתי לבית ספר?
אני צריכה תירוץ ממש טוב להגיד למורה למה לא באתי לבית ספר היום...?
לא באתי היום לבית ספר והמורה שלחה לי עכשיו, מה שלומך?
המורה שלי שלחה לי למה לא באתי היום..
המורה שלי כתבה לי אם באתי היום לבית ספר ומה שלומי וזה...
תירוץ למורה למה לא באתי לבית ספר היום? (לא באתי כי זה יום מיותר) תירוץ ממש אמין לא שאני חולה או משהו
לא באתי היום לבית ספר ואף אחד לא שאל אותי למה לא באתי, (בווצאפ כאילו) אפילו לא החברה הכי טובה שלי, לא דיברה איתי בכלל.
היום הייתי חולה אז לא באתי לבית ספר ועכשיו המורה שאלה למה לא באתי ואם אני אכתוב לה "כי הייתי חולה" זה לא נשמע אמין
לא באתי כל השבוע לבית ספר כי הייתי בבתי חולים וזה ועכשיו המורה שלי כתבה לי