6 תשובות
לא מוזר הכי טוב
ממש לא
רק פנים מול פנים
שואל השאלה:
אבל הוא גר רחוק וכשאנחנו נפגשים יש הרבה נסיעה
כאילו מרגיש לי של נפגש איפשהו וללכת אחרי שלוש דק שאני אפרד ממנו זה לא בסדר
אז בשיחת טלפון/וידאו
עדיף פנים מול פנים..
אף אחד לא אוהב שזורקים אותו בהודעה או בשיחה. אבל אם אין ברירה אז שיחת וידיאו זה יהיה יותר טוב.
או שתמצאי מה לעשות בעיר שלו בשביל שלא תרגישי שאת באה לכמה דקות להיפרד ממנו וללכת.