2 תשובות
שואל השאלה:
גם אין לי כוח לשרת יותר מדי, 4 וחצי שנים מינימום, חחח חחח שייטת 13 זה יחידת עילית שרוב הסיכויים אני גם לא אתקבל אז למה
גם אין לי כוח לשרת יותר מדי, 4 וחצי שנים מינימום, חחח חחח שייטת 13 זה יחידת עילית שרוב הסיכויים אני גם לא אתקבל אז למה
אנונימי
שואל השאלה:
דובדבן גם נשמע לי מלא ערסים כאלה
דובדבן גם נשמע לי מלא ערסים כאלה
אנונימי
באותו הנושא: