5 תשובות
מהשיר 'בלוק' של אנה זק- "(שתי דפיקות) ביי"
"משתנה של מדינה" האזרח הקטן- השם טוב האבי
(זה לא ממש נהיה סלנג שהרבה משתמשים בוא אבל זה משפט נכון

תמיד שמח לעזור, לחם גרעין
לא חייב לך דין וחשבון
אנונימי
שואל השאלה:
^ עבודה בעברית
"גם זה יעבור" של טונה