4 תשובות
כי זה בית ספר של בנות דתיות מן הסתם למה שיהיו מורים ולא תלמידים אחרת זה לא היה דתי
יש מורים בנים, לחברה שלי היה
יש באולפנות מורים גברים.
יש מורים בנים אבל פשןט לא הרבה
אנונימית
באותו הנושא: