7 תשובות
אל תרגיש ככה, תרגיש מוחמא! המון כמוך היו שמחים :)
מה פתאום! אל תחסום!
לדעתי תחטוף את אמא שלה עד שהיא לא מוחקת את המספר.
ולחסום אותה יגרום לך להרגיש יותר גברי? אל תעשה את זה. אתה יכול להפגין גבריות בהמון דרכים אחרות. מאמינה שתצליח לחשוב על משהו
שואל השאלה:
אוי למה זה עושה לי על אנונימית?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגיש קצת מושפל זה מחמיא אבל מביך
אנונימי
אין לך מה להרגיש ככה, אם היא התחילה איתך אתה כנראה מושך בעינייה
תהיה מוחמא לא מובך
ואל תחסום אותה, תאמין לי שזה קשה להתחיל עם בן ומגיע לה כל הכבוד על האומץ האמת.
למה פחות גברי? זה הכי מחמיא בעולם ואתה נראה טוב בעיינה