3 תשובות
להתאמן זה יתן לך תחושה טובה והרגשה יותר טובה עם עצמך
את כל מה שאת לא אוהבת ! יש מישהו שכן אוהב בך את כל מה שאת לא אוהבת בך!
אנונימי
לעלות את הביטחון להעריך את עצמך להגיד לעצמך את כל מה שכתבת רק הפפך כמה את יפה וחכמה וכולם אוהבים אותך
באותו הנושא: