18 תשובות
הבנות פשוט מקנאות בך
נשמע לי כאילו את מהממת וכולן מקנאות ביחס שבנים נותנים לך.
אבל אולי לא אני לא יודע
שואל השאלה:
עד כדי כך שכיאלו גם חברות שלי מתרחקות ממני? ואני באמת מנסה לחשוב מה עשיצי ואני לא עושה כלום הן פשוט לא סובלות אותי...
אנונימית
והגברים פשוט אוהבים אותך והבנות זה פשוט סתם עם קנאי..
לא יודע האמת.
צריך יותר פרטים כדי לנסות להבין את המצב
שואל השאלה:
אני לא מהממת ולא כלום.. וכיאלו ממה שהן אומרות בנים לא מעניינים אותן אז למהה בנות לא סובלות אותי כיאלו אף אישה בעולם חוץ מאמא שלי אחותי ושאר הבנות במשפחה שלי ממש אף אחת.. מה אני עושה לא נכון?
אנונימית
את לא עשית כלום הבעיה היא לא בך היא בהם כי הם מקנאות בך אז הם לא מצליחות להיות חברות שלך
שואל השאלה:
קנאה בגלל זה בנות לא סובלות אותי?
זה ממש רדוד.. אני לא עושה כלום..
אנונימית
זה נראה כאילו את מנסה לסחוט מחמאות
אני מבינה אותך אבל את חייבת להבין שזה נובע להם מקנא בך גם אם את לא חושבת שאת מושלמת או מהממת הם חושבות והם במקום להיות חברות שלך הם מתרחקות ממך...
אבל עזבי את לא צריכה חברות כאלה בכלל עדיף לך להיות אם מי שאוהב אותך באמת ..
שואל השאלה:
אין לי ממה לסחוט מחמאות.. אנשים פה אפילו לא יודעים איל אני נראת בגלל זה אני מאנונימי.. ומחמאות אני יכולה לקבל גם מאנשים אחרים ואני באמת לא תופסת מעצמי, אני רק רוצה להבין למה.. באמת שהרבה זמן לר הייתה לי חברה טובה בת.. מישהי שאני יכולה לסמוך עליה.. אני סומכת יותר על ידידים שלי מאשר על בנות..ועוד בזמני התיכון צריך מישהי בת שתהיה לצידך.. ואין לי את זה אני מוקפת בנים לפעמיים פשוט..
אנונימית
אבל אם את לא מבינה לבד למה אז את סתומה
כי אם רק בנים רוצים להיות איתך יש לזה סיבה ולא צריך להיות גאונה כדי להבין
שואל השאלה:
אל תקראי לי סתומה בואי נתחיל מכבוד קודם..
זה כבר מזמו לא בנים רוצים להיות איתי זה כבר אני רוצה להיות איתם אני מרגישה איצם יותר בנוח מאשר עם הבנות.. וזה כבר מצב עצוב .. ואני שואלת בשיא הרצינות אני לא מבינה למה את תוקפנית כלכך..
אנונימית
אני תוקפנית כי אני מרגישה חרא :)
למה ?
שואל השאלה:
אוקי.. אם את רוצה אין לי בעיה להקשיב לך כי זה כיף לספר דברים ולפרוק חחח
אנונימית
הם קנאים