9 תשובות
אולי הזית
קול. המוח שלנו עובד בצורה מוזרה לעיתים.
אולי הזית.
תוודא לשתיית מספק מים, שינה סדירה, אכילה מסודרת ומצב נפשי טוב, זה אמור להיעלם.
שואל השאלה:
זה הקטע אני לא שמעתי אף אחד, אני הרגשתי את זה, ואם זה היה קול הייתי כותב שזה היה קול
ואני לא הזיתי אין לי בעיה נפשית או משהו בסגנון.
אנונימי
שואל השאלה:
אי אפשר להזות מגע.
זה בחיים לא קרה לי והייתי במצבים גרועים מכך זאת פעם ראשונה
אנונימי
כן אפשר להרגיש מגע ללא מקור פיזי, אבל אני לא אשלול. יכול להיות שזה היה משהו אחר
שואל השאלה:
איך אפשר? זה מטורף
ליטרלי הרגשתי שטופסים לי את המותניים ואז הרגשתי חום כזה בגוף ואז כבר בכיתי ממש כי זה הרגיש לי גם מוזר. הרגשתי שזה איתי עד שנרגעתי (וזה לא בגלל הבכי זה לא פעם ראשונה שאני בוכה מן הסתם ואני בחיים לא הרגשתי תחושה חמה כזאת או מגע כזה)..
אנונימי
תדבר עם מישהו על זה ותעדכן כי אני מפחדת עכשיו:/
שואל השאלה:
אל תפחדי! זה לא היה מפחיד, זה היה מחמם ונעים זה כאילו שמישהו ניסה להרגיע אותי אני נשבע, זה ממש לא היה מפחיד גם זה היה המגע והחום וזה פשוט עבר כשהפסקתי לבכות, אני פשוט מסנה להבין מה זה היה
אנונימי