24 תשובות
לא
כן אחי השקעה משתלמת, יש נדירים חדשים ומלא דברים במיקניון שאפשר לקנות
לא.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
כן בארור ככה כל הבנות ירצו להתמקמק איתך בביתך
לא כל כך אפשר להיסתדר גם בלי זה סתם בזבוז כסף
אני מקווה שזה היה ספאם
אם אתה רציני אז לא כפרה
אם אתה רציני אז לא כפרה
כן
כן!!!!
כן ( אם בא לך כמובן )
ברור, השקעה לטווח ארוך
כן
זה פשוט פותח לך עולם חדש של אופציות שלא היו לך קודם, אני עשיתי ואני מרוצה
ההשקעה הכי משתלמת שהייתה לי בחיים
זה פשוט פותח לך עולם חדש של אופציות שלא היו לך קודם, אני עשיתי ואני מרוצה
ההשקעה הכי משתלמת שהייתה לי בחיים
תעשה כושר תשמע שירים תהיה עם חברים שלך תעשה משהו עם החיים שלך אבל בחייאת רבאק עזוב תמיקמק
בבקשה לא. רק אם אתה כבר מתמצא בכל נושא שמעניין אותך. אחרת ייגזל לך זמן יקר סתם.
אני בעד שאנשים יפסיקו לשחק... כולל אחי
אני בעד שאנשים יפסיקו לשחק... כולל אחי
אנונימית
כן זה מגניב מיקמק ואני משחק בזה
ברור
אנונימית
^^אתה ממש צריך למצוא חברים
^מיקמק זה מגניב ואני משחק בו בלי הפסקה ואני לא צריך למצוא חברים
1. זה ספאם ?
2. ולמה שתבזבז על מיקמק ? אם כבר תבזבז על gta או על cod warzone
2. ולמה שתבזבז על מיקמק ? אם כבר תבזבז על gta או על cod warzone
לא^ גם לזה אני לא מוכנה.
אנונימית
.....
משתלם
הבנת הנקרא בבקשה^^
ביקשתי שיתקיים ההפך המוחלט.
דרך אגב, בגיל 21 הוא עדיין פעוט.
ביקשתי שיתקיים ההפך המוחלט.
דרך אגב, בגיל 21 הוא עדיין פעוט.
אנונימית
אל תקנה אחי אם אתה חכם מספיק אז תנצח בפירמידה. ניצחתי כבר מעל 30 פעם ופינסתי את מיקמק למנוי של כבר חודש רצוף
ממש לא.