11 תשובות
חחח היא לא משקרת כולם מכוערים בגלאקסי
גם לי יש נוט תשע אס ואני דווקא יוצאת סבבה.

אבל המצלמה באייפון יותר טובה
אנונימית
תוסיף יופי במצלמה
שואל השאלה:
יש פעמים בנוט 9 שיוצא יפה אבל לפעמים ממש רואים פיקסלים בטלפון וטישטוש, טוב בטח אני מצלם כמו ביצה
אנונימי
אייפון יותר טוב במצלמה אין מה לעשות
SR4
שואל השאלה:
היופי במצלמה משקרת את איך שאתה נראה
אנונימי
חחח אני יותר מחבבת את המצלמה של האייפון
נו ובאייפון זה עושה את זה אוטומטית
שואל השאלה:
גם ראיתי שבאינסטנגרם בלי פילטרים יוצא תמונה יותר יפה ממצלמה רגילה
אנונימי
תמיד באייפון נראים יותר טוב
שואל השאלה:
או שמצלמה של אייפון משקרת
אנונימי