5 תשובות
אממ באיזשהו מקום כן אכפת
לי אבל אני יכולה להגיד שהאופי עושה הכל, הכוונה שלי היא שגם אם כביכול את אומרת שהבנאדם לא כזה נראה טוב בעינייך אבל האופי שלו מדהים היופי שלו אוטומטית עולה כל כך שאת אומרת לעצמך הוא הבנאדם הכי יפה בעולם
שואל השאלה:
בחיים לא קרה לי שנקשרתי לבן אדם בצורה כזאת שהיופי שלו השתנה בישבילי כאילו יש אנשים כל כך טובים שאני נפתחת עליהם בשניה אבל הם לא נראים פתאום יותר יפים בעיני...
אנונימי
אז חכי, זה יקרה כנראה
תשימי בעדיפות ראשונה תכונות פנימיות תגידי לעצמך אילו תכונות את מעריכה באנשים ושימי דגש עליהן
אבל יופי זה בעיני המתבונן..
אם לדעתך מישהו מכוער לא אומר שבעיני כולם הוא מכוער
וברור שיופי זה משהו חשוב פשוט לי אין את הרשימת סטנדרטים הזאת (גובה רוחב צבע וכל החרטא הזה)
אם לדעתי הבנאדם נראה סבבה אז הוא סבבה ואז כשאכיר את האופי שלו ואתאהב בו זה יהיה בזכות האופי ולא בזכות היופי, הוא יראה לי הכי חתיך שיש
זו שאלה ממש לא שטחית כי ברור שאם בן אדם אוהב לדבר עם מישהו אבל לא אוהב איך שהוא נראה הוא לא יוכל להיות איתו כי אין בניהם משיכה מינית שזה גם חלק מהזוגיות