7 תשובות
או שאת לסבית אז בעינייך יש קשר חזק יותר עם בת מאשר בנים או שאם זאת הייתה בת היית מרגישה שמחליפים אותך כביכול..
שואל השאלה:
משום מה שאני לסבית או בי חחח היא אקסית שלי ותודה (:
יכול להיות שבגלל שאת יותר מתחברת לבנות, את לא מרגישה שבן יכול לקחת את המקום שלך.
זה כמו שאם בת הזוג שלי תתנשק עם בן זה יפריע לי מאוד

אבל אם זו בת זה בכלל לא יפריע לי..

אין ממש הסבר לזה
כנראה את לסבית/בי(:
הגיוני כי אז היית עושה השוואות בינך לבין הבת ומקנאה.
זה לגמרי הגיוני אם האקס שלי היה מתנשק עם בן לא היה אכפת לי כי הוא בן
אתה אוהב לסביות