3 תשובות
לצאת עם מישהו תמיד כדאי כי אז תרגישי שיש לך עם מי לדבר וזה רק יוסיף למי שיהיה איתך כי הוא יכול להגיד בגאווה זאת חברה שלי (כן יש לי חברה) :))
מה הבעיה
שואל השאלה:
שכחתי לציין שאני כיתה יא
שכחתי לציין שאני כיתה יא
אנונימית
באותו הנושא: