13 תשובות
אני במחזור בן אדם לגמרי פיקח אבל אחרי המחזור כל ההורמונים עולים לי לראש ואני גם בדרך כלל חולה אחרי המחזור
כן לפעמים
אבל אני בוכה בכללי מכל דבר
כן אני בוכה כי אני גור חמדמד;)
לפעמים , ברוב הפעמים לא
שבוע לפני אני בוכה ובשבוע אני עצבנית
מי עשה מינוסים לכולם?
מודימודי לנו
אנונימי
אני בוכה מכל דבר בכללי
אבל כן:)
אני תמיד בוכה מכל דבר
לא אבל לפני אני בוכה
יש!! יש לי הכי הרבה נקודות!!מגיע לי פרח! או אפילו שניים.אז תני חמדמדה שלי
.לא אני סתם עצבנית
אנונימית