5 תשובות
אני לא d: טיול משפחתיp-:
אני מתחיל רק ברבע ל9!
דלקת באוזן:/
דיברתי עם חברה עד שעה מאוחרת, וכאבי ראש בבוקר מקצת שינה
אבל המבחני מעבר במתמטיקה מחר, ואני פשוט חייב לעלות לחמש יחידות, אחרי שעה מנוחה, אני לומד למבחן הזה בלי הפסקה - אז אני עדיין לומד, אבל לא בבצפר, זה נחשב? d:
אבל המבחני מעבר במתמטיקה מחר, ואני פשוט חייב לעלות לחמש יחידות, אחרי שעה מנוחה, אני לומד למבחן הזה בלי הפסקה - אז אני עדיין לומד, אבל לא בבצפר, זה נחשב? d:
כאבי בטן ובחילות ><
אנונימית
באותו הנושא: