7 תשובות
כתבתי גם שם, כתוב באיוב "ברך ה' ומות" ואיוב בכלל מתורגם משפה זרה ככל הנראה
יש בפרשת בלק את הקללות ואת הברכות שבלעם אמר לעם ישראל וכתוב "לברך" ולא לקלל כי זה בשגיא נאור.
חחח זה הדתיים שאיבדו את זה לגמריי, זה קללת אלוקים! לא ברכת אלוקים, ככה כתוב, הם מזלזלים בתורה ומשנים, הם איבדו לגמרי צלם אנוש ופרשו להזיות מוחמרות, וה' שישמור חחח
בעיקרון לא. חוץ מאיפה שכתוב ברכת אלוקים וכו'... כדי לא לחלל שם שמים.
אנונימי
אדם רעב, גם בספר מלכים איזבל אמרה לנבות "ברכת אלוקים ומלך".
אנונימי
במקומות מסוימים כן. לא זוכר כרגע איפה..אבל המפרשים במקום מסבירים מתי זו קללה ומתי לא.
לא
למה שברכה תהיה קללה?
הא, הבנתי, ברוב המקומות לא.
למה שברכה תהיה קללה?
הא, הבנתי, ברוב המקומות לא.