5 תשובות
זה ממש לא נכון יש הרבה נשים במעמד גבוהה
יש גם המון נשים במעמדות האלו, אז אתה לא יכול להגיד שנשים לא מסוגלות לזה, אלא רק שגברים יותר
שואל השאלה:
לא אמרתי, רק שאלתי למה. ברור שיש נשים במעמד הזה, אבל זה די מוחלט הרוב של הגברים בתחומים האלה.
לא אמרתי, רק שאלתי למה. ברור שיש נשים במעמד הזה, אבל זה די מוחלט הרוב של הגברים בתחומים האלה.
אנונימי
דרך אגב הייתה בישראל פעם ראשת ממשלה והיא הייתה טיפשה וזה בגלל המוח שלה.אצלי אין הבדל בין גברים לנשים בדברים האלה
אולי כי גברים בוחרים רק את הגברים לעמדות האלה?
הילרי קלינטון לא נבחרה
השוביניסטים לא בוחרים נשים, הם העדיפו את דונאלד טראמפ על פניה רק בגלל שהיא אישה. לא משנה אם הוא ראש ממשלה טוב או לא...
ואולי כי רק גברים שואלים את השאלה הזאת והנה אתה גבר ובגלל שאלות כאלה זה למה נשים עדיין לא נבחרות
הילרי קלינטון לא נבחרה
השוביניסטים לא בוחרים נשים, הם העדיפו את דונאלד טראמפ על פניה רק בגלל שהיא אישה. לא משנה אם הוא ראש ממשלה טוב או לא...
ואולי כי רק גברים שואלים את השאלה הזאת והנה אתה גבר ובגלל שאלות כאלה זה למה נשים עדיין לא נבחרות
אנונימית
באותו הנושא: