תקשיבו אני מנסה להיזכר במשחק ששיחקתי פעם ואני משתגע תעזרו לי בבקשה!!
זה איזה משחק באינטרנט (לא בטלפון) של דמויות בממלכה שצריכות להילחם אחד בשני... אני לא חושב שזה משחק אונליין זה משחק כזה עם כוחות מיוחדים לא משהו עם חרבות וכזה אני יודע שאי אפשר להבין יותר מדי זרקו מה שאתם חושבים אני כבר אגלה אם זה זה