6 תשובות
כי הם חתולי רחוב, הם אוכלים מפחי זבל ושותים מהנחל הם לא בכיינים כמונו בני האדם שיושבים מתחת למזגן ומתלוננים שהאינטרנט שלנו לא מהיר מספיק
שואל השאלה:
אז למה אתה לא מצטרף אליהם? אף אחד לא מכריח אותך לחיות כאחד האדם;)
אנונימית
לא עזבי אני מעדיף להיות חתול בית
הם רגילים לזה
ות'אמת הם לא ממש מעניינים אותי
הטבע הוא אכזרי.... מאוד.
אבל אפשר לעזור בלהשאיר להם מים ואוכל
הולכים למקום מוצל
ואני אישית מביאה להם אוכל ומים כמובן.