11 תשובות
קראתי גם הארי פוטר ופרסי ג'קסון וקראתי דמדומים
אני אהבתי
זה תלוי, קצת קרינג'י
אבל אל תראה את הסרט בחיים
אני אהבתי
זה תלוי, קצת קרינג'י
אבל אל תראה את הסרט בחיים
לא יודעת עד כמה זה פנטזיה כי אני ראיתי את הסרט והסרט לא בדיוק פנטזיה אבל אני אהבתי... לא יודעת אם תאהב..
אני לא קראתי דמדומים אבל אומרים שזה ספר טוב, אז כן יאללה תקראה
קראתי רק פרסי ואני בגורלו של אפולו עכשיו
קראתי רק פרסי ואני בגורלו של אפולו עכשיו
הממ לא קראתי אבל אם אתה אוהב פנטזיה אז תקרא את "בני לוריאן" סדרה נדירהה
לא קראתי, אבל שמעתי שזה טוב.
אני יכולה להמליץ לך על עוד ספרי פנטזיה אם תרצה.
אני יכולה להמליץ לך על עוד ספרי פנטזיה אם תרצה.
תקראי את כל הספרים של ריק ריירדן אם אהבת פרסי ג'קסון
יש לו את גיבורי האולימפוס
משפחת קיין
מגנוס צייס
גורלו של אפולו
וכולם באמת מעולים
דמדומים זה קיטשי וקרינגי ומשעמם
יש לו את גיבורי האולימפוס
משפחת קיין
מגנוס צייס
גורלו של אפולו
וכולם באמת מעולים
דמדומים זה קיטשי וקרינגי ומשעמם
לאא זה נוראי תתרחק מזה כמו מאש
זה קיטשי ברמות
אני רק רוצה לציין שניסיתי לקרוא דמדומים ופשוט נרדמתי בכל פעם אחרי איזה חמישה עמודים
כןן זה ממש טוב
יש לי עוד ספר טוב בשבילך- הרץ במבוך , זה בול מה שאתה קורא
אימלה סדרת ספרים מושלמתת
יש לי עוד ספר טוב בשבילך- הרץ במבוך , זה בול מה שאתה קורא
אימלה סדרת ספרים מושלמתת
אני דווקא אהבתי את הסרט