7 תשובות
שלא יצא ממני כלום, שאני זבל
"אף אחד לא אוהב אותך, תעשי טובה, תתאבדי"
נאמר בידי כל הכיתה.
נאמר בידי כל הכיתה.
לחצתי על קומה מינוס 5 במעלית
"לא יצא ממך כלום את עצלנית כל היום יושבת בספה"
~מאת: אבוש~
~מאת: אבוש~
אנונימית
את בזבוז של זמן ולא יצא ממך כלום
את "משעממת" "סגורה" "ומכוערת" "ואני צריכה לשלב אותך", "כי את לא נפתחת לאף אחד חוץ ממני" - מאת החברה הכי טובה מהגן (כבר לא)
רק רוצה להגיד שזה לא היה נכון היא סתם רצתה לגרום לי להרגיש חרא והצליחה אבל עכשיו, היא ככ מקנאה בי ולא משחררת ממני ועבר כל כך הרבה זמן... אנשים מסוגלים להוציא הרבה זבל מהפה עדיף לא לקחת ללב
רק רוצה להגיד שזה לא היה נכון היא סתם רצתה לגרום לי להרגיש חרא והצליחה אבל עכשיו, היא ככ מקנאה בי ולא משחררת ממני ועבר כל כך הרבה זמן... אנשים מסוגלים להוציא הרבה זבל מהפה עדיף לא לקחת ללב
אנונימית
הגבות שלך לא יפות(הן כן)
באותו הנושא: