התחברות הרשמה

אני היחידה שמשתמשת בדאודורנט של גברים?

6 בספטמבר 2020, 19:25
דיאודורנטריחותהפגת ריחותזיעה    
3 תשובות
גם אני
D
Dog Demon
כן
א
אין לי כינוי יאללה
לחחח פעם השתמשתי
K
K dot
באותו הנושא:
למה יש בנות שמשתמשות בדאודורנט אקס של הגברים?
בנות, אתן משתמשות לפעמים במוצרים של גברים? (דאודורנט, קרם גילוח..) או שאני היחידה? xD
דיי באמת אני היחידה שמשתמשת כל יום ביומן?
אני שמה דאודורנט של גברים, זה בסדר?
אני היחידה פה שמשתמשת בקלמר ג'ינס?
אני היחידה שמשתמשת עדיין בסנאפצאט?
יש פה בנות שמשתמשות בדאודורנט אקס של הגברים?
בנות שמשתמשות בדאודורנט רול און (כנסו)
אני היחידה שמשתמשת באמיר חצרוני כסוג של פרו אנה?
אני היחידה שמשתמשת באותם בגדים גם כפיג'מה וגם ליום יום?
אם אני בת אבל משתמשת בדאודורנט של גברים מה תחשבו? פשוט הוא מחזיק הרבה יותר טוב משל בנות