5 תשובות
לפנות להורים שלהם דרך ההורים שלך
אין סיבה שבן אדם ירים עלייך יד בחיים
שואל השאלה:
הכיתה שלי והשכבה שלי
אנונימית
לתת להם כאפה מצלצלת שהם יפחדו לענות.
אם מישהו יגע בך, תני לו בעיטה לביצים.
היי אנונימית, קראתי את השאלה שלך. נשמע שאת חווה אלימות מצד בנים ומנסה להבין מה מוביל אותם לכך. חשוב שתדעי שאין אף סיבה מוצדקת שתספגי מכות או אלימות מכל סוג שהוא (מבנים מהשכבה שלך או מכל אדם אחר).
שאלת גם מה אפשר לעשות כדי שהם יפסיקו. קוראים לי נופר, אני מתנדבת בעמותת על"ם, ואני רוצה להזמין אותך לכתוב לי ולשתף אותי יותר. נוכל גם לנסות לחשוב יחד מהי הדרך המתאימה ביותר עבורך להתמודד עם המצב.
בעיקרון יש כל מיני גורמים שאת יכולה לפנות אליהם ולהיעזר בהם. האם יצא לך לשתף בכך את היועצת בבית הספר או מבוגר אחר שאת סומכת עליו?; אפשרות נוספת היא להתקשר למוקד 105 של המשטרה המטפל בפניות של צעירים ולהתייעץ איתם. אם תרצי את יכולה גם להיעזר במתנדב שלנו מעמותת על"ם שילווה אותך בכך.
אפשר להתכתב איתנו פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינטסגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל