4 תשובות
כן למה לא?
כל מה שיגרום לאווירה טובה ונוחות לשניכם אז סבבה
כל מה שיגרום לאווירה טובה ונוחות לשניכם אז סבבה
בטח
למה לשבת על גראס דייט ראשון צאו לאיזה מסעדה או משהו תדברו ותכירו תשמרו את זה לפעמים אחרות לדעתי
אנונימי
היא תחשוב שאתה מנסה להשכיב אותה. עדיף דייט ראשון לא להיות על סמים, לכו תכירו אחד את השני, תשבו באיזה מסעדה או פיקניק בטבע.......
אנונימית
באותו הנושא: