8 תשובות
אני אוהבת להצחיק את חבריי
נטו תשומת לב
זה פתאטי
תמונות פדיחה אני תמיד שולחת ריפליי עם חברות טובות שלי.
אף פעם לא צילמתי את עצמי בוכה ושלחתי
אני לא מחפשת תשומת לב
אף פעם לא צילמתי את עצמי בוכה ושלחתי
אני לא מחפשת תשומת לב
זה בסדר גם לעלות לסטורי שבוכים אלי חלק מהחיים
ותמונות פדיחה זה סתם כיף
ותמונות פדיחה זה סתם כיף
שואל השאלה:
^לא אמרתי שזה לא בסדר , שכל אחד יעשה מה שטוב לו רק שאלתי מה זה נותן...
^לא אמרתי שזה לא בסדר , שכל אחד יעשה מה שטוב לו רק שאלתי מה זה נותן...
אנונימית
מה זה נותן לך שאת מעלה שאת בלומה פארק,כשאת אוכלת , שאת עם חברות ? שום דבר פשוט באלך
שאלה ממש ממש טובה
באותו הנושא: