19 תשובות
תלוי יש כאלה שיפה להם שלם ויש כאלה שיפה להם ביקיני
תקשיבי אני לא בן אבל זה מה שמתאים לכל אחת
אנונימית
תלוי
תכלס? לדעתי בגד ים שלם יותר יפה על בנות אם יש ציצי צד
ביקיני לדעתי אבל תלוי
מה זה ציצי צד
אנונימית
יש בגדי ים שלמים שלא מכסים את המאחורה ושיושבים בצורה כזאת שיש ציצי צד...
בדוק יש בנות שמבינות על מה אני מדבר, בקיצור, זה הכי יפה בעיניי.
הבנתי על מה אתה מדבר
מסכים איתך
ביקיני
רגע רגע אז ציצי צד זה יפה??
אנונימית
בטח שציצי צד זה יפה!
מהה אבל לא עדיף שהציצי יהיה כזה עומד במקום ולא בצד? לא הבנתי יואו
אנונימית
לקח לי שניה להבין יענו סייד בובז לול.
לאא...
יש לציצי את הלמעלה, הלמטה(המתחת) והצד.
אז תכלס הצד והלמטה אלה החלקים שעד כמה שאני יודע, הרוב אוהבים.
אה חחח הבנתי יונתן
אנונימית
הדבר האחרון שאת רוצה זה ללכת לים כדי שבנים יתחרמנו עליך
מה שנוח לך
תכלס ההבדל בין בגד ים שלם לביקיני זה רק החלק של הבטן כולה זה לא כזה משמעותי לדעתי