6 תשובות
תשימי קרח זה מוריד את הנפיחות
את עומדת לקבל אולי? אם זה תמיד ככה אז תנסי כמה דברים ותראי מה הכי טוב בשבילך
אנונימית
תקשיבי, ככל שתשימי יותא איפור, את תגרמי לכל זה להחמיר.
אז:
1. תשטפי פנים עם סבון פנים שמיועד לסוג העור שלך פעמיים ביום (לא להשתמש בסבון ידיים רגיל, אלא אם כן אין אפשרות אחרת)
2. תפסיקי להשתמש במייקאפ ובאיפור בסיס
3. אם את שמה קרם לחות, תפסיקי.

לעוד עזרה והמלצות בנושא איפור טיפוח ושיער מחכה לך בפרטי.
סבון פנים פחות מומלץ.
אנונימית
יש פילינג לפנים של ללין מישהי הציעה לי להשתמש בו וזה עזר לי ממש!
אנונימית
^ קרם לחות והגנה זה בין הדברים החשובים שצריך לשים בפנים..