2 תשובות
תנסה להתנדב או להיכנס לתנועת נוער
אני באותו פאקינג מצבב
אם אין לך עם מי להתמסכן אתה יכול לשלוח הודעה בפרטי:)
אם אין לך עם מי להתמסכן אתה יכול לשלוח הודעה בפרטי:)
באותו הנושא: