התחברות הרשמה

אני מרגיש שאני לא מנצל את החיים

אני באמת לא עושה כלום חוץ מללמוד ולהפגש פה ושם עם חברים . נגיד אני רואה בית ספר למוסיקה ואני רואה את כל הילדים וההצלחה שלהם ושמפרגנים להם ויש בי קצת קנאה
7 בספטמבר 2020, 02:34
מצב רוח    
2 תשובות
תנסה להתנדב או להיכנס לתנועת נוער
ל
לילו וסטיץ
אני באותו פאקינג מצבב
אם אין לך עם מי להתמסכן אתה יכול לשלוח הודעה בפרטי:)
A
Anonimittm
באותו הנושא:
אני מרגיש שאני מנצל בנות בגלל שאני חתיך
אתם מרגישים שאתם מנצלים את החיים שלכם טוב?
אני מוזרה? מרגישה שאני אהיה לבד כל החיים.
אני ממש מרגישה שהוא מנצל אותי רק בשביל התמונות שאני שולחת
באמת שאני מרגישה שההורים שלי מנצלים אותי.
אתם מנצלים את החיים?
אתם מרגישים שאתם מנצלים את החיים שלכם עד סופם?
מה לעשות עם זה שאני מרגיש שאני לא מספיק חזק לחיים האלה?
אני מרגישה שאני מבזבזת את החיים שלי..
מי שמרגיש שהוא לא מנצל את החיים שלו
אתם בעד לענות אנשים שמנצלים בעלי חיים ?