5 תשובות
כבר ביום הראשון התייאשתי, מבריזה כל פעם
את צריכה לזכור שאת בכיתה יב או יא וזה עוד שניה יגמר
אנונימי
בסוף מתרגלים
בכל הכוח, אני בול כמוך אבל עוד קצת תחשבי על זה שהזמן עובר מהר
חדמש כן לא מסוגלת