5 תשובות
אני חושבת שהיא פשוט לא הרגישה בנוח
יש מצב שהיא עוברת תקופה קשה ולא היה לה כוח לאנשים אז ניתקה עם כולם לא היה משנה לה עם מי
שמע אין לי מושג מה היה הדיבור ביניכם רוצה לשתף שאביא לך חוות דעת עם ניסיון?
שואל השאלה:
היא לא יכלה להסביר ולסיים את זה יפה?
היא לא יכלה להסביר ולסיים את זה יפה?
אנונימי
יכול להיות שזה הרגיש לה פשוט יותר מידי כזה פתאום...
באותו הנושא: