תשובה אחת
שואל השאלה:
הייתי מדריכת אופיס שזה אקסל, אווטלוק, וורד ופאוור פוינט. הדרכתי לקורסיסטים, קצינים, נגדים, סגל כולם....
הייתי גם אחראית על לקבוע הדרכות עם מפקדים.
הייתי מדריכת אופיס שזה אקסל, אווטלוק, וורד ופאוור פוינט. הדרכתי לקורסיסטים, קצינים, נגדים, סגל כולם....
הייתי גם אחראית על לקבוע הדרכות עם מפקדים.
אנונימית
באותו הנושא: