תשובה אחת
שואל השאלה:
הייתי מדריכת אופיס שזה אקסל, אווטלוק, וורד ופאוור פוינט. הדרכתי לקורסיסטים, קצינים, נגדים, סגל כולם....
הייתי גם אחראית על לקבוע הדרכות עם מפקדים.
אנונימית