6 תשובות
לפנות לאורתודנט בהקדם שידביק אותה בחזרה.
שואל השאלה:
יש לי תור לעזות גשר למטה עוד שבוע
יהיה נורא לחכות שבוע?
תתקשר ותשאל אם זה סובל דיחוי
עדיף להתקשר ולשאול. לדעתי עדיף כמה שיותר מהר לתקן, אחרת זה מעכב את תהליך היישור ויכול להזיק לשיניים.
שואל השאלה:
אבל כפרה עליכם עוד שבוע אני שם
זה גם מרפאה פרטית אז זה רחוק מהבית שלי
בחירה שלך, אבל ברגע שקובייה אחת משתחררת תחשבי שיש לחץ שמופעל על השן משתי השיניים שלידה. זה יכול להזיק לשיניים ובכללי לעכב את התהליך.