7 תשובות
אם לא ריססת עליהן כלום אז תאכל ושיהיה לך בתיאבון, הוספת מיליגרם חלבון
בעיקרון זה די מגעיל ולא הייתי אוכלת את זה אבל טכנית זה דווקא בריא כי נמלים מלאות בחלבונים.
נמלת אש: לא א א א א א א א א א א א א א א א
נמלה רגילה: מגעיל ה, לא כשירה, אכילה.
זה אכיל וכנראה שלא תרגיש את זה אז זה בסדר, בתיאבון שיהיה לך :)))
אז אל תזרוק אם לא נגע למה מה קרה
שואל השאלה:
לאא אני רעב וזה טעייםם
ואני די בטוח שזה היה בקערה עצמה ולא בשניצלים
אנונימי
חחחלחח תזרוק תזרוק
אבל רק מה שנגע בנמלים