5 תשובות
כן
ברור
לא
רוטב לרביולי זה שמנת לבישול
שמנת להקצפה זו שמנת מתוקה זה יצא לך רוטב כמו עוגה מתוק
רוטב לרביולי זה שמנת לבישול
שמנת להקצפה זו שמנת מתוקה זה יצא לך רוטב כמו עוגה מתוק
לא נכון
לא. תנסי ותראי שזה יוצא מתוק
באותו הנושא: