5 תשובות
כן
לא
רוטב לרביולי זה שמנת לבישול
שמנת להקצפה זו שמנת מתוקה זה יצא לך רוטב כמו עוגה מתוק
לא נכון
לא. תנסי ותראי שזה יוצא מתוק