9 תשובות
רוני כמוני
הייתי רוצה לחיות באומת האדמה, כי הם מסודרים וחם שם יותר ואנשים נחמשים, אבל הייתי רוצה כשפות מים
מים
אש, זאת האומה הכי מתפתחת וגם הכי מתאימה לאופי שלי. באדמה יש רק כשפות טובה, החיים שם אם אתה לא המלך וכל שאר האנשים המכובדים נוראים. אוויר זה לא ממש לא אני, כנ''ל לגבי מים.
וגם אני הכי אוהבת כשפות אש.
ממש קשה לי לבחור אז נראלי אש או אוויר
מים זה חדמש הכשפות הכי חזקה אבל גם אדמה זה די מגניב. מה שבטוח אוויר ואש זה מעפן
אומת המים, מקום מאוד יפה ונחמד.
מים קלל